Przebieg realizacji zamówień

REALIZACJA ZAMÓWIENIA w prostych krokach

1. Potwierdzenie złożenia zamówienia
Otrzymasz je po wybraniu produktów, dodaniu ich do koszyka i zrealizowaniu zamówienia poprzez dodanie danych do wysyłki oraz wyborze sposobu płatności.

2. Oczekiwanie na płatność
Wybrałeś płatność przelewem lub płatność internetową (przelewy24 lub PayPal) będziemy oczekiwać na potwierdzenie Twojej wpłaty przez 7 dni, po tym czasie jeśli nadal nie zaksięgujemy płatności - Twoje zamówienie zostanie anulowane.

Pomijamy ten krok jeśli wybrałeś płatność przy odbiorze - wtedy oczekuj od razu informacji o Przyjęciu zamówienia do realizacji.

3. Przyjęcie zamówienia do realizacji
Twoje zamówienie zostało zaakceptowane i potwierdzone przez nasz sklep oraz skierowane do skompletowania i zapakowania. 

4. Wysłane
Otrzymasz informację o wysyłce zamówienia i spodziewanym czasie doręczenia, jeśli mieszkasz w Krakowie, Wieliczce lub okolicach najprawdopodobniej Twoje zamówienie zostanie doręczone osobiście przez serwis, w pozostałych miejscowościach Twoje zamówienie będzie miał przyjemność doręczyć kurier firmy DPD.

* Anulowane zamówienia
Swoje zamówienie możesz anulować do momentu otrzymania wiadomości o Przyjęciu zamówienia do realizacji

O każdym z etapów zostaniesz powiadomiony na adres email podany podczas rejestracji Konta Klienta lub podczas zakupów jako Gość. 

MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE REALIZACJI ZAMÓWIEŃ? ZADZWOŃ
tel. 12 655 56 45  |  501 451 896  | 501 205 896


Woof